Zákaznická podpora:eshop@zasilkovna.cz

Často kladené dotazy

Kdy mohu objednané zboží očekávat?

Objednávky expedujeme do 2 pracovních dnů. Naši kurýři pak 98 % všech zásilek dopraví do dalšího pracovního dne. Jakmile předáme vaši zásilku kurýrovi, přijde vám e-mail s trasovacím číslem zásilky. Na našich webových stánkách se pak můžete pohodlně podívat, kde se vaše zásilka nachází. Případně si můžete stáhnout naši aplikaci pro Apple či Android, kde lze pohyb zásilky sledovat taktéž. 

Jak zjistím stav své objednávky?

Po přihlášení do účtu uživatele se zobrazí klientské centrum se seznamem a aktuálním stavem všech objednávek.  

Musím být u vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

K nákupu na našem e-shopu není registrace povinná. Nákup je možný i bez registrace. Registrace je však bezplatná, zabere vám jen pár minutek a má mnoho výhod. Po registraci nebudete muset pokaždé vypisovat doručovací údaje a budete mít přehled ve všech svých objednávkách.
 

Jak se mám registrovat?

Nejprve zadáte v registračním formuláři váš e-mail a vámi zvolené heslo, na další stránce už pak jen vyplníte potřebné údaje.

Co dělat, když zapomenu heslo k registrovanému účtu?

Na přihlašovací obrazovce klikněte na odkaz „Zapomenuté heslo“. Následně zadejte svůj e-mail a my vám odešleme instrukce, jak postupovat. Pokud jste registrační e-mail zapomněli, kontaktujte nás a společně to vyřešíme. 

Jak uplatnit slevu na nákup?

Pro uplatnění slevy je potřeba se zaregistrovat na našich stránkách. Pokud máte nárok na slevu, bude automaticky načtena po přihlášení. 

Je možná rezervace produktů, které momentálně nejsou skladem?

Rezervace produktů v tuto chvíli možná není. Můžete si nastavit hlídacího psa a my vám dáme vědět, až zboží, po kterém vaše srdce touží, bude opět dostupné. 

Jaké jsou možnosti platby?

Objednávku je možné uhradit pouze předem online platební kartou. 

Jak zjistím, zda jsem správně zaplatil/a svou objednávku?

Peníze k nám putují skrze poskytovatele, platební bránu Global Payments. S dotazy týkajícími se platby se neváhejte obrátit na adresu poskytovatele: gpwebpay@gpe.cz.

Jak reklamovat zboží? 

Pokud se vám zboží zakoupené v našem e-shopu během záruční doby jakkoliv poškodí, je možné ho reklamovat pomocí reklamního formuláře, který naleznete zde. 

Chybí vám na e-shopu nějaký produkt?

Je zboží, po kterém toužíte, vyprodané, anebo třeba te nápad na úplně nový produkt, který nám v nabídce chybí a rozhodně ho musíme mít? Napište nám na e-mail eshop@zasilkovna.cz. Uděláme, co je v našich silách, abychom nabídku vyladili. 

Mám technický dotaz na zboží, kam se obrátit?

V případě jakýchkoliv dotazů se prosím obraťte na e-mail eshop@zasilkovna.cz. Na maily reagujeme ve všední dny od 9:00 do 17:00. 

Jak mohu vyhledávat zboží? 

Vaše vysněné produkty s logem Zásilkovna je možné vyhledávat pomocí kategorií. V kategorii Vše pak naleznete seznam veškerého zboží, který lze jakkoliv seřadit. Další možností je využití vyhledávač s ikonkou lupy. 

Je možné zaslat produkty i mimo ČR? 

Ano, seznam zemí, kam je možné zboží zaslat, naleznete zde.

Co dělat, pokud mám problémy s objednáním zboží?

V případě jakýchkoliv potíží s objednáním nám dejte vědět na adrese eshop@zasilkovna.cz. 

Kolik stojí doprava? 

Nic. Doprava je zcela zdarma.