Zákaznická podpora:eshop@zasilkovna.cz

Vrácení a reklamace zboží

Nesedí? Nelíbí? Nevadí! Zboží z našeho e-shopu můžete bez udání důvodu do 14 dnů vrátit nebo vyměnit za jiný model či velikost. 

Jedinou podmínku je, že vracené kousky musí být nepoužité a v původním stavu a dodané v originálním obalu. Oděvy musí být nenošené a nesmí jim chybět původní visačky a štítky.

Vrácení zboží je víc než jednoduché a v pohodě se vejde do 5 kroků!

  1. Nevyhovující či nesedící zboží zabalte, a to tak, aby se nemohlo poškodit během přepravy. Mrkněte sem, jak na to!
  2. Do zásilky přibalte vyplněný vratkový formulář, který si vytiskněte z tohoto odkazu. Když vyplníte důvod vrácení, moooc nás potěšíte, protože nám pomůžete vylepšit služby a nabídku produktů.
  3. Skočte na nejbližší podací místo Zásilkovny, předejte zásilku a nahlaste kód který jste obdrželi.
  4. Obsluha následně vytiskne přepravní štítek a nalepí jej na zásilku, kterou poté pošle zpět k nám do Zásilkovny.
  5. Vy dostanete potvrzení o podání a za dopravu samozřejmě nic neplatíte. A to je celé!

Po přijetí zpětné zásilky vás budeme kontaktovat ohledně výměny zboží, případně ohledně vrácení peněz či kreditů. Pokud vám nebudeme moct udělat radost jiným kouskem či velikostí, peníze za vratku vám přijdou zpět na účet do 10 pracovních dní.

Reklamace

Poškodilo se zboží během přepravy nebo je s ním evidentně něco v nepořádku? Ajaj, omlouváme se za komplikace a jsme tu pro vás s řešením reklamace. Postupujte dle pěti kroků viz výše, jen do zásilky prosím přidejte vytištěnou fakturu a vyplněný reklamační formulář

Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů a následně se vám ozveme ohledně dalšího postupu. 

Děkujeme za spolupráci, a pokud potřebujete poradit, kontaktujte nás na e-mailu eshop@zasilkovna.cz. Společně vyřešíme všechny nejasnosti.